שירות העברת חפצים מחו"ל במסגרת עליה לישראל

העברת החפצים האישיים בתהליך רילוקיישן, עליה לישראל או במסגרת תושב חוזר – הינו תהליך שאנשים חוששים לגביו, הרי מדובר על חפצים יקרים לליבם שעליהם לעבור בבטחה ממדינה למדינה.

כאן במאמר המומחים של MC Cargo & Logistics יסבירו לכם על התהליך, איך זה עובד ומה צריך לדעת כדי לעבור אותו בבטחה.

מי זקוק לשירות העברת חפצים מחו"ל?

עולה חדש הנעזר בארגון נפש בנפש

עלייה לישראל היא ערך, הגשמת חלום ולרוב נעשית מטעמים אידיאולוגיים של ציונות ואהבת ארץ ישראל.

כך למשל עולים הנעזרים בארגון נפש בנפש המלווה עוד משנת 2002 למעלה מ- 65 אלף עולים חדשים ויהודים המעוניינים לקבוע בארץ את ביתם.

לחלופין, ישנם כאלה הנעזרים בארגון הסוכנות היהודית על מנת להגשים את חלומם ולעלות לארץ ישראל.

עולה חדש זקוק להעביר את כל תכולת ביתו לישראל, כולל ריהוט, ביגוד וחפצים אישיים אחרים.

העברת חפצים לתושב חוזר

גם תושבים חוזרים המעוניינים לחזור לישראל זקוקים להובלת חפצים אישיים, הרי כמו עולה חדש גם הם זקוקים להעביר את תכולת ביתם לארץ, ולכן עליהם לבצע את התהליך בצורה מוקפדת כפי שנסביר בהמשך.

העברת חפצים במסגרת רילוקיישן

רילוקיישן הוא הזדמנות נהדרת להכיר עולם חדש ובין היתר גם הזדמנויות עסקיות חדשות.

כיום חברות ישראליות רבות שולחות את עובדיהן למדינות ברחבי העולם על מנת שיאיישו תפקידים שונים, או לחלופין אנשים יוצאים לרילוקיישן במסגרת לימודים או כעצמאים.

גם במקרה זה העברת החפצים האישיים חשובה מאוד ועל חברה המבצעת זאת להבטיח כי הם יגיעו בבטחה למדינת היעד.

איך מתבצע התהליך?

שילוח חפצים אישיים לארץ במסגרת עולה חדש, תושב חוזר או רילוקשיין דורש רמת זהירות גבוהה ואינו דומה למעבר דירה, כיוון שבמקרים אלו החפצים עושים דרך ארוכה, לעיתים באוויר דרך שילוח אווירי ולרוב דרך הים דרך ספינה ועליהם להגיע בבטחה לישראל.

את התהליך חשוב לבצע עם חברה המתמחה בתחום שתוכל לבצע את ההליך בצורה מקצועית ומבוקרת.

מה שירותי העברת חפצים כוללת?

  • הזמנת מכולה בגודל המתאים לאופי וסוג התכולה שלכם, תוך חיסכון בעלויות.
  • טיפול בכל הבירוקרטיה והניירת מול הנמלים השונים, כולל תשלומי מיסים וכו'.
  • חשוב מאוד – ביטוח מטענים לתכולה על מנת שתוכלו להיות בראש שקט.
  • אריזה ועיטוף של כלל הפריטים בצורה מקצועית ומבוקרת, על מנת שיעמדו בטלטלות הקיימות במעבר.
  • אספקת קרטונים ומוצרי אריזה איכותיים וחזקים אשר מתאימים לשינוע בינלאומי מראש. (במידה ותרצו לארוז חלק מהפריטים באופן עצמאי).
  • שינוע של תכולת הבית גם ממדינת היעד לנמל וגם מהנמל למקום החדש, כולל הזמנת מנוף או סולמון במידה ונדרש.
  • פריקת הקרטונים וסידור תכולת הבית במדינת היעד שלכם.
  • ליווי מלא ומתן ייעוץ לאורך כל ההליך על ידי מומחה בתחום.
  • מעקב בלייב אחר פעולות השילוח באמצעות אפליקציית מעקב ייעודית.

אנחנו ב- MC Cargo & Logistics מעניקים שירות העברת חפצים מקצועי ומבוקר, תוך מתן מידע מקצועי בכל שלב, על מנת שתוכלו ליהנות מראש שקט ולדעת שהחפצים יגיעו ליעדם בדרך המהירה והבטוחה ביותר.

שיתוף המאמר ברשתות החברתיות: